Nudistleseren

… eller nudistleserene, alt ettersom.

Hver eneste dag er det minst én leser som har kommet seg inn på bloggen min via taggen «nudist». Noen ganger har jeg til og med fått 4 treff derfra! Taggen er fra dette innlegget mitt om en reklame på NRKs hjemmeside. Så nå tenkte jeg at jeg skulle lage et innlegg til med taggen «nudist» og se hvor mange lesere jeg klarer å få! Derfor dedikerer jeg dette innlegget til nudistleseren(e) min(e)! ❤

Kanskje jeg har en fast leser som kommer hit til bloggen hver dag, men så husker h*n ikke den lange adressa, og da bare søker h*n seg frem etter taggen «nudist», ettersom jeg er den eneste norske bloggeren på WordPress som har brukt taggen nudist!

PS: kjære nudistleser, jeg kan ikke se hvem du er, så bare fortsett med å lese bloggen min, det er alltid hyggelig med besøk! 🙂

Legg igjen en kommentar